Wiki Creştin-ortodox
Advertisement

Fecioara Maria este mama Domnului nostru Iisus Hristos .Tocmai din fragedă pruncie a promis ca nu se va lăsa ispitită de Tainele Nunţii.

Ea a fost mirată când Sfântul Gavriil a venit să-i spună că va fi mama celui mai iubit dintre cei iubiţi, adică a Domnului Dumnezeului oamenilor.Ca o mamă bună şi blândă, ea a fost prezentă la toate momentele speciale din viaţa pruncului ei,Domnul nostru Iisus Hristos.L-a văzut cum creşte de pe o zi pe alta. Iosif, fiind " tatăl" Său, a fost şi el bucuros văzându-L cum evolueaza. Când Iisus a ţinut acel lung discurs la templul celor înţelepţi, la vârsta de 7 ani, a fost şi Fecioara acolo, împreună cu Iosif.

Naşterea Fecioarei Maria[]

Fecioara Maria s-a născut din sângele a doi oameni obişnuiţi numiţi Ioachim si Ana. Ei erau foarte batrâni şi nu erau binecuvantaţi cu un prunc, deşi se rugaseră neîncetat să aibă şi ei unul.

În cele din urmă, Dumnezeu a trimis un înger să le spună că Ana va rămâne insărcinată cu o fetiţă. Era o nespusă bucurie pentru cei doi.... Dar, îngerul le mai spuse că dac vor sa aiba fetiţa, la vârsta de 3 ani trebuie să o trimită la templu. Acum, bucuria bătrânilor s-a transformat în puţină supărare... Nu vroiau să-şi dea fiica tocmai de la 3 ani. Dar fiind credincioşi lui Dumnezeu, ştiau că El ştie ce e mai bun pentru fiica lor aşa ca au acceptat.

Vârsta de 3 ani a Fecioarei Maria a venit nespus de repede. Atunci, Ioachim şi Ana, au dus-o pe micuţa Maria la templu. Acolo a fost intampinată cum se cuvine, iar părinţilor ei, călugării de acolo, le-au spus ca vor avea mare grija de ea. Aşa a crescut Fecioara Maria şi s-a făcut mare. Era de o nespusă frumuseţe si de inocenţă pură, cum nu se mai găseşte in zilele noastre.

Acuma...ce req chiar e adevaat...bagamias pwla:))--89.36.77.72 23 noiembrie 2011 19:37 (UTC)--89.36.77.72 23 noiembrie 2011 19:37 (UTC)
Advertisement